Caseware support

Ontvang hulp voor alle Caseware producten en oplossingen

We helpen je graag

In het supportcentrum heb je toegang tot veelgestelde vragen, software-downloads en releasenotes. Kom je er niet uit of wil je liever persoonlijke hulp, dan kun je eenvoudig een vraag stellen via het supportcentrum of per e-mail. We streven ernaar om je dezelfde werkdag nog van een reactie te voorzien.

Openingstijden
Op werkdagen van 8:30 – 17:00
Naar supportcentrum arrow_forward

Ontdek onze opties voor support

  • import_contacts

    Supportcentrum

    In ons supportcentrum heb je toegang tot een complete bibliotheek. Van FAQ's en technische uitleg tot en met de downloads van onze software. Via het supportcentrum kun je ook eenvoudig vragen stellen aan ons supportteam.

    Naar het supportcentrum arrow_forward
  • school

    Trainingen

    Verken ons uitgebreide trainingsaanbod om jou en je team te helpen het meeste uit je Caseware software te halen.

    Bekijk onze trainingen arrow_forward

Live support op afstand

Heb je een oplossing nodig voor een technisch probleem? Kom in contact met iemand van ons support team door middel van onze live remote-assistance tool.

Download TeamViewer download
phone

Stap 1

Er word je gevraagd om Teamviewer te downloaden. Deze download vind je via de button aan de linkerkant.

file_download

Stap 2

Er verschijnt een ID met wachtwoord. Deze geef je aan de supportmedewerker.

laptop_mac

Stap 3

Met jouw toestemming kan een medewerker van ons supportteam jouw scherm bekijken en je helpen het probleem op te lossen.

check_circle_outline

Stap 4

Wanneer het probleem is opgelost, zal de sessie beëindigd worden.

Zoek in ons wereldwijde netwerk een distributeur in de buurt die je kan helpen