Om je werk goed te kunnen doen heb je veel gegevens van je klanten nodig. Hoe gestroomlijnder jij die binnenkrijgt, hoe vlotter jij dus aan het werk kunt.
Klantgegevens opvragen en verwerken kan een flinke klus zijn. Door het te standaardiseren bespaar je alle betrokkenen tijd en eigenlijk ook wat frustratie.
Iedereen die betrokken is weet hoe de zaken ervoor staan in het aanleverproces van klantinformatie.
Houd vinger aan de pols en zorg er eenvoudig voor dat je klanten hun deel van het werk doen.
Met de standaardset klantvragen hoef je niet elke keer opnieuw het wiel uit te vinden.
Ontbreekt er nog iets? Met één druk op de knop vraag je de resterende informatie op bij de klant.
Omdat je niet je klant na hoeft te lopen houd je meer tijd over om gericht advies te geven.
Vertrouw op de expertise van de klantenservice van CaseWare die altijd voor je klaarstaat.
Ben jij klaar om een stuk efficiënter aan je klantinformatie te komen? Maak een adviesafspraak met één van onze consultants en ga aan de slag.
Afspraak maken