Softwareleverancier of partner?

Leestijd 2 min
06 May 2021, laatste update 06 mei 2021

In beginsel zijn wij een softwareleverancier. We leveren immers softwareoplossingen aan onze klanten. Toch zien wij onze rol in de samenwerking met onze klanten graag anders en bouwen wij liever een relatie op met onze klanten als partner.

Samen streven we naar meer kwaliteit, een hogere mate van automatisering en efficiëntere processen. We kunnen namelijk van alles ontwikkelen, maar als onze klanten hier geen voordelen uit kunnen halen, dan leidt dit uiteindelijk niet tot een win-win situatie.


Tevens is het voor ons beiden van belang dat de software gebruiksvriendelijk is en blijft, zodat de gebruikers en beheerders van onze software hiervan profiteren.

 

Hoe kunnen we deze relatie tot stand brengen?

Voor het tot stand brengen van een relatie heb je twee of meerdere partijen nodig die in verbinding staan met elkaar. Wij, en onze klanten. We streven ernaar regelmatig met als onze klanten te spreken en te sparren. Natuurlijk hebben wij een roadmap waarop de ontwikkelingen staan die wij de komende periode van plan zijn te gaan ontwikkelen. Deze roadmap ontstaat echter niet zomaar. Deze ontstaat uit technische ideeën van onze ontwikkelaars, ontwikkelingen en verbeteringen die wij zelf bedenken, maar ook vooral uit input van onze klanten.
Deze input verzamelen wij allemaal en nemen we op in ontwikkelissues. Dan is het nog een kwestie van prioriteiten stellen, want niet alles kan direct ontwikkeld worden. Hierin moet dus het een en ander worden afgewogen waarbij de ‘business value’ onze maatstaf is. Dit is direct te vertalen naar de waarde die we jou als klant leveren met onze oplossingen.

 

Praktijkvoorbeeld

Als je onze ontwikkelingen goed in de gaten hebt gehouden, heb je kunnen lezen dat wij de afgelopen maanden erg druk bezig geweest zijn met automatische taken binnen AuditCase. We kenden al jarenlang onze takenmodule, echter was deze vrij statisch. Dit vonden onze klanten ook en hierover zijn we dus ook veelvuldig in gesprek geweest. Er is nu een functionaliteit tot stand gekomen dat automatisch taken genereerd aan de hand van een bepaalde gebeurtenis in AuditCase. Beheerders kunnen dit volledig zelf inrichten, maar hierbij helpen we natuurlijk graag een handje, om jullie processen hierin te gieten. Deze functionaliteit bestaat nu en wordt al volop gebruikt door onze klanten.     

 

Omdat klanten ons zien als partner spreken we hier ook veel over en dit brengt ons in de gelegenheid om deze functionaliteit verder uit te breiden en te finetunen. Ook de komende tijd zullen hier dus de nodige verbeteringen en uitbreidingen in worden uitgebracht.

 

Kortom, ja wij zijn een softwareleverancier, maar zullen ons opstellen als partner. Zodat we samen aan verbeteringen kunnen werken om nog makkelijker, efficiënter of beter te kunnen gaan werken.

 

Onze enige vraag die overblijft: worden jullie ook onze partner?  

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp

Daniel vertelt over digitale identificatie in combinatie met AuditCase

Digitale identificatie voor klanten van AuditCase

Niet lang geleden spraken we nog over ‘toekomstmuziek’, waar het nu voor AuditCase klanten werkelijkheid is: digitale identificatie. In de afgelopen maanden hebben we mooie stappen kunnen maken in ons onderzoek en hebben we een goede partner gevonden. Vanaf AuditCase versie 17.3 is het namelijk mogelijk om personen zich digitaal te laten identificeren via een integratie met onze partner ReadID

Lees verder

Wwft risicobeheersing met KLANT+

Een goede, doordachte Wwft-registratie van alle klanten is een belangrijk onderdeel van een goed risicobeheer van en met je klanten. Maar er is meer dat gedaan kan en moet worden bij het accepteren van een klant, een nieuwe opdracht of het continueren van een eerdere opdracht. Daarom is onze app WWFT+ verder uitgebreid naar KLANT+.

Lees verder
Succesformule Caseware Cloud uitgebreid!

Succesformule Caseware Cloud uitgebreid!

Na de release van de jaarrekening middelgroot in cloud kondigen we de volgende ontwikkelingen aan: KLANT+ en MONITOR+. Hiermee zetten we de volgende stap in de cloud waarbij alle stappen in het werkproces van een accountant worden gefaciliteerd. Ook zetten we in op de release van VPB+, een cloudoplossing voor de VPB-aangifte, en AUDIT+, een cloudoplossing voor de controlepraktijk.

Lees verder
Jaarrekening middelgroot beschikbaar in Caseware cloud

Jaarrekening middelgroot beschikbaar in Caseware cloud

Caseware Nederland maakt het mogelijk om vanaf 1 september een middelgrote jaarrekening op te stellen in de cloud. De SAMENSTEL+ app is naast de micro en kleine jaarrekening uitgebreid met de middelgrote jaarrekening. Dit biedt accountants en financieel professionals meer flexibiliteit en mogelijkheden bij het werken in de Cloud.

Lees verder
Geen berichten gevonden