Softwareleverancier of partner?

Leestijd 2 min
06 May 2021, laatste update 06 mei 2021

In beginsel zijn wij een softwareleverancier. We leveren immers softwareoplossingen aan onze klanten. Toch zien wij onze rol in de samenwerking met onze klanten graag anders en bouwen wij liever een relatie op met onze klanten als partner.

Samen streven we naar meer kwaliteit, een hogere mate van automatisering en efficiëntere processen. We kunnen namelijk van alles ontwikkelen, maar als onze klanten hier geen voordelen uit kunnen halen, dan leidt dit uiteindelijk niet tot een win-win situatie.


Tevens is het voor ons beiden van belang dat de software gebruiksvriendelijk is en blijft, zodat de gebruikers en beheerders van onze software hiervan profiteren.

 

Hoe kunnen we deze relatie tot stand brengen?

Voor het tot stand brengen van een relatie heb je twee of meerdere partijen nodig die in verbinding staan met elkaar. Wij, en onze klanten. We streven ernaar regelmatig met als onze klanten te spreken en te sparren. Natuurlijk hebben wij een roadmap waarop de ontwikkelingen staan die wij de komende periode van plan zijn te gaan ontwikkelen. Deze roadmap ontstaat echter niet zomaar. Deze ontstaat uit technische ideeën van onze ontwikkelaars, ontwikkelingen en verbeteringen die wij zelf bedenken, maar ook vooral uit input van onze klanten.
Deze input verzamelen wij allemaal en nemen we op in ontwikkelissues. Dan is het nog een kwestie van prioriteiten stellen, want niet alles kan direct ontwikkeld worden. Hierin moet dus het een en ander worden afgewogen waarbij de ‘business value’ onze maatstaf is. Dit is direct te vertalen naar de waarde die we jou als klant leveren met onze oplossingen.

 

Praktijkvoorbeeld

Als je onze ontwikkelingen goed in de gaten hebt gehouden, heb je kunnen lezen dat wij de afgelopen maanden erg druk bezig geweest zijn met automatische taken binnen AuditCase. We kenden al jarenlang onze takenmodule, echter was deze vrij statisch. Dit vonden onze klanten ook en hierover zijn we dus ook veelvuldig in gesprek geweest. Er is nu een functionaliteit tot stand gekomen dat automatisch taken genereerd aan de hand van een bepaalde gebeurtenis in AuditCase. Beheerders kunnen dit volledig zelf inrichten, maar hierbij helpen we natuurlijk graag een handje, om jullie processen hierin te gieten. Deze functionaliteit bestaat nu en wordt al volop gebruikt door onze klanten.     

 

Omdat klanten ons zien als partner spreken we hier ook veel over en dit brengt ons in de gelegenheid om deze functionaliteit verder uit te breiden en te finetunen. Ook de komende tijd zullen hier dus de nodige verbeteringen en uitbreidingen in worden uitgebracht.

 

Kortom, ja wij zijn een softwareleverancier, maar zullen ons opstellen als partner. Zodat we samen aan verbeteringen kunnen werken om nog makkelijker, efficiënter of beter te kunnen gaan werken.

 

Onze enige vraag die overblijft: worden jullie ook onze partner?  

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden