Onze missie als softwareleverancier

Leestijd 1 min
08 October 2020, laatste update 18 februari 2021

Onze oplossing AuditCase CRM en DMS verzorgt geen eindproduct voor uw klanten, maar met dit doel hebben we de software ook niet ontwikkeld. Wat wij namelijk willen bereiken met onze software is een besparing in het gehele proces binnen uw kantoor. Door het toevoegen van nieuwe ontwikkelingen en integraties zullen we deze besparing steeds groter maken.

 Een besparing is natuurlijk altijd mooi, maar ons inziens momenteel ook noodzakelijk.

Krapte op de arbeidsmarkt

Op LinkedIn zien wij dagelijks dringende oproepen voorbij komen van kantoren die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers op alle afdelingen. Een krapte op de arbeidsmarkt kunnen we momenteel dus niet ontkennen. Daarentegen komen wij ook nog geregeld over de vloer bij kantoren die al hun (intern) goed te keuren en te ondertekenen documenten printen, op papier nakijken, ondertekenen, inscannen, mailen, controleren of er al reactie is en uiteindelijk het document weer archiveren. Alleen al dit ene voorbeeld kan natuurlijk een stuk efficiënter middels workflow en digitale ondertekening. Zo zijn er tal van voorbeelden waardoor er efficiënter gewerkt kan worden met de medewerkers die er op dit moment zijn. AuditCase ondersteunt deze voorbeelden al.

 

Toegevoegde waarde

Met onze software willen we graag deze waarde toevoegen voor uw kantoor. Daarom spenderen wij veel tijd en capaciteit aan het uitbreiden en onderhouden van onze koppelingen, integraties en het pakket in zijn geheel. Ook proberen we uw interne processen zo optimaal mogelijk te ondersteunen zodat alle medewerkers binnen de organisatie hier profijt van hebben. Dit is wat wij verstaan onder toegevoegde waarde.

 

De rekensom

Toch een kleine kanttekening bij bovenstaande punten. Wij vinden de rekensom die hieruit voortkomt heel duidelijk. We merken echter dat hier niet altijd hetzelfde over gedacht wordt.

Ja, er wordt geïnvesteerd in een softwarepakket dat is ontwikkeld, maar ook onderhouden gaat worden en door zal ontwikkelen. AuditCase kan zorgen voor een flinke interne besparing en hogere efficiëntie. Alleen al met het eerder genoemde voorbeeld omtrent het goedkeuren en ondertekenen van documenten hebben wij een besparing gemeten van 20 minuten per document. In de praktijk horen wij dat dit zelfs oploopt tot 30 of zelfs 45 minuten per document. Een kwestie van vermenigvuldigen met het aantal documenten en de interne kostprijs zal altijd een gunstige uitkomst hebben. Zelfs wanneer de kosten voor AuditCase hier van afgetrokken worden!

Maar nogmaals, wij vinden dit logisch, maar dat betekent niet dat dit vast staat. Hierover willen we dan ook graag eens van gedachten wisselen.

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden