Je accountantskantoor online?!

Leestijd 1 min
08 October 2020, laatste update 08 oktober 2020

“Ik wil met mijn kantoor online”, is één van de meest gehoorde verzoeken bij mij op de salesafdeling. Het zijn veel van mijn bestaande klanten die bijvoorbeeld de kantoorautomatisering opnieuw onder de loep nemen. Vorige week had ik een afspraak met een kantoor dat al een paar jaar gebruik maakte van de lokale oplossing van CaseWare. Zijn vraag was simpel:

 

“We moeten onze server vervangen, maar eigenlijk wil ik geen nieuwe kopen. Ik wil met mijn kantoor online.”

Online werken kan ook als je klein bent

Dit zette mij aan het denken. Bij mijn vorige werkgever verkocht ik cloudoplossingen aan bedrijven die met diezelfde vraag zaten. Het zijn vaak kantoren die door (kleinere) omvang geen gunstige tarieven kunnen krijgen om bijvoorbeeld werkplekken en applicaties op servers te outsourcen. CaseWare speelt er wat dat betreft precies op in. Door een eigen platform op te zetten en daar losse gebruikers op aan te sluiten ontstaat een snel, werkbaar, veilig maar bovenal betaalbaar businessmodel.

 

CaseWare On Azure

CaseWare maakt gebruik van het Microsoft Azure platform. Wij hosten de software, die naar de standaard van ieder kantoor kan worden ingericht. Dit geldt niet alleen voor nieuwe klanten! Ook bestaande klanten kunnen met de bestaande instellingen over naar de online omgeving.

 

Geen updates

Met CaseWare On Azure heb je geen zorgen meer om beheer en onderhoud van de server. Ook de software is altijd up-to-date! Geen omkijken meer naar uw CaseWare ICT.

Met CaseWare Online:

  • Werk je vanaf elke locatie;
  • Werk je in een veilige omgeving;
  • Voldoe je aan de wet- en regelgeving, zoals GDPR/AVG;
  • Heb je geen zorgen over updates en beheer;
  • Hoef je niet in eigen hardware en onderhoud te investeren;
  • Beschik je direct over CaseWare Cloud;
  • En nog veel meer…

Wil je dit ook? Neem dan contact met ons op. 

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Tjoek Korenromp, Account Manager
Met ruim 10 jaar ervaring in kantoorautomatisering en relatiebeheer is Tjoek Korenromp enkele jaren geleden het CaseWare team komen versterken. Met een breed netwerk en brede kennis fungeert Tjoek voor zijn relaties als sparringspartner voor concrete operationele en strategische onderwerpen.
Met ruim 10 jaar ervaring in kantoorautomatisering en relatiebeheer is Tjoek Korenromp enkele jaren geleden het CaseWare team komen versterken. Met een breed netwerk en brede kennis fungeert Tjoek voor zijn relaties als sparringspartner voor concrete operationele en strategische onderwerpen.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden