AuditCase wordt veel slimmer...

Leestijd 2 min
08 October 2020, laatste update 18 februari 2021

Tijdens deze crisis komt u als kantoor voor allerlei nieuwe uitdagingen te staan. Het is daarom belangrijk om op zoek te gaan naar manieren die nog meer kunnen bijdragen aan de efficiency van uw bedrijfsvoering. Met andere woorden: uw software zou een stuk slimmer moeten worden!

 

De afgelopen maanden hebben wij daarom gewerkt aan een uitbreiding die AuditCase een stuk slimmer maakt! Vanaf versie 12.9 is deze in uw omgeving beschikbaar. Wat houdt deze uitbreiding precies in?

In AuditCase kennen we al geruime tijd de takenmodule voor met name deadline bewaking. Deze taken staan echter redelijk op zichzelf, maar veel klanten wilden graag meerdere processtappen bij kunnen houden, automatische controles op data binnen AuditCase uitvoeren of verder integreren met andere systemen. Dat kan vanaf nu!

 

De nieuwe features:

Er is een geheel nieuw systeem met zogenaamde ‘triggers’ ingericht in AuditCase. Dit zijn eigenlijk ‘gebeurtenissen’ in onze software. Zo kunt u nu zelf acties inrichten wanneer iets in uw CRM-systeem gebeurd. Wat dan bijvoorbeeld?

 

1. Het wijzigen van gegevens in CRM of in taken:

Zoals het wijzigen van de status naar ‘klant’ of ‘geen klant meer’ of bijvoorbeeld bij wijzigingen op een taak. U kunt vervolgens de startdatum, omschrijving en uitvoerder van de nieuwe taak in het werkproces heel flexibel en slim inrichten, zodat AuditCase uw proces automatisch vervolg geeft. Denk hierbij aan zaken als een ‘exit-procedure’ voor uw klanten of processen die uit meerdere stappen bestaan zoals de opvolging van een aanvraag voor de NOW-regeling. Er is in principe geen limiet aan het aantal stappen in het proces.

 

2. Digitaal ondertekenen:

Een andere gebeurtenis die veel gevraagd werd door onze klanten is het automatisch aanmaken van een vervolgactie wanneer een ondertekend document retour komt uit ValidSign. Momenteel krijgt u al een notificatie dat dit document is ontvangen, echter kan het goed zijn dat uw collega vervolgens iets moet gaan doen. Dit systeem maakt het mogelijk om direct de taak voor uw collega te genereren.

 

3. Controles op data in uw CRM:

Ook wordt in AuditCase de nodige data geregistreerd. Bijvoorbeeld de geboortedata of data waarop uw klant daadwerkelijk klant is geworden. Ook deze data kunnen gebruikt worden als triggers, zodat u altijd op de hoogte bent van deze bijzondere momenten met uw klanten. Zo kunt u bijvoorbeeld inrichten dat u altijd een aantal dagen voor het verstrijken van een dergelijke data de relatiebeheerder hier automatisch van op de hoogte brengt.

 

4. Koppelingen met externe systemen:

Bovenstaande voorbeelden zijn allemaal nog binnen AuditCase. De nieuwe features maken het echter ook mogelijk om te koppelen met Zapier. Zapier is een online tool dat informatie tussen webapplicaties koppelt tussen uw pakketten. Zo kunt u bijvoorbeeld in online tools als Hubspot, Pipedrive, Microsoft Teams, Slack of Todoist acties starten zodra er in AuditCase een trigger afgaat. Dit maakt de mogelijkheden nagenoeg eindeloos!

 

Denkt u met ons mee?

We zijn nog maar net begonnen met deze uitbreiding. Heeft u een suggestie of een verbetering? Laat het ons weten! Zo nemen wij uw feedback mee om deze functionaliteit nog krachtiger en slimmer te maken.

Heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met één van onze consultants voor een best-practise inrichting.

Samen maken we AuditCase nog een stuk slimmer!

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Don van Zijtveld, Algemeen Directeur
Werkt inmiddels meer dan 20 jaar aan diverse innovatieve oplossingen voor accountantskantoren, waaronder met name AuditCase, onze CRM, DMS en workflow oplossing voor middelgrote en grote kantoren.
Werkt inmiddels meer dan 20 jaar aan diverse innovatieve oplossingen voor accountantskantoren, waaronder met name AuditCase, onze CRM, DMS en workflow oplossing voor middelgrote en grote kantoren.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden