AuditCase versnelt processen en data

Leestijd 2 min
08 October 2020, laatste update 08 oktober 2020

Efficiency in werkprocessen en kwaliteit van data blijft ons continue bezig houden. Afgelopen maand hebben we al een nieuwe functie geïntroduceerd om rechtstreeks vanuit AuditCase documenten digitaal te laten ondertekenen zodat uw proces veel efficiënter wordt. Nu hebben we een échte AuditCase innovatie te melden.

 

Wat kon AuditCase al?

AuditCase CRM en DMS voor accountantskantoren bevat standaard al de functionaliteit om met heel veel applicaties te koppelen. Zie hier ook onze overzichtspagina met al deze koppelingen. Wat daarin niet staat is dat AuditCase bij de meeste koppelingen ook meerdere omgevingen ondersteunt. Zo kunt u bijvoorbeeld verschillende interne administraties aan één CRM-systeem koppelen of aan meerdere portalen. Wel zo praktisch wanneer u alle gegevens slechts één keer wilt vastleggen of als u wilt overstappen van de ene naar de andere leverancier.

Wat hebben we verbeterd?

Voorheen werkte AuditCase voor de meeste processen via batchgewijze verwerking. U past een gegeven aan in AuditCase, bijvoorbeeld een adres, dit werd klaargezet voor verwerking en via een batchproces werden alle verzoeken afgehandeld. Het nadeel van deze werkwijze is dat het even kon duren voordat alle wijzigingen verwerkt waren.

Deze werking hebben we de afgelopen tijd onderhanden genomen. Eerst voor alle 'interne' processen waarbij gegevens in AuditCase of bijvoorbeeld aanvragen voor exports direct verwerkt werden. Nu hebben we ook alle koppelingen aangepakt: zodra u nu een veld muteert, die van belang is voor een koppeling, dan wordt deze wijziging direct verwerkt in het gekoppelde pakket!

 

Waarom werkte dit eigenlijk niet altijd al op deze manier?

Eén AuditCase omgeving kan soms wel aan 5 of 6 verschillende andere pakketten zijn gekoppeld. Om koppelingen met externe pakketten op deze manier te kunnen verwerken is de snelheid en stabiliteit van de integraties cruciaal. Bovendien helpt het ook alleen wanneer de andere applicaties ook op een moderne manier integreren. Wanneer een softwarepakket nog geen moderne interface heeft en voor wijzigingen terugvalt op een bestandsimport, dan helpt deze wijziging niet. Gelukkig zijn de meeste oplossingen inmiddels een stuk verder en kunnen we met vrijwel al deze pakketten in de markt op een moderne manier koppelen en dus deze grote versnelling realiseren. Vanzelfsprekend was en is deze snelheid dus zeker niet.

Wat is nu precies mijn voordeel?

U kunt direct het effect van aanpassingen zien in de gekoppelde applicaties Geen last-minute verzoeken meer naar de helpdesk om met spoed een klant aan te kunnen maken om uren op te kunnen boeken of een bestand online mee te delen. Dit bespaart u enorm veel tijd in het wisselen van werkzaamheden, iets wat niet bepaald bijdraagt aan uw productiviteit. Uiteindelijk wordt hiermee de kwaliteit van uw data in alle systemen dus een stuk beter. U heeft dan direct uw data bijgewerkt in alle gekoppelde applicaties! Dat is het voordeel wat we u graag willen bieden met AuditCase.

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden