AuditCase koppelt met Qics Milestones

Leestijd 1 min
08 October 2020, laatste update 08 oktober 2020

Veel van onze klanten werken met de koppeling tussen AuditCase en Qics Milestones. AuditCase voor CRM, Document Management en workflow. Qics Milestones voor plannen, urenregistratie en factureren. Een combinatie die perfect op elkaar aansluit.
Met behulp van de koppeling zetten wij vastgelegde klantgegevens, van zowel bedrijven als personen, realtime door naar Qics Milestones. Hierdoor ervaart u diverse voordelen, zoals:

  • De gezamenlijke oplossing biedt veel efficiency binnen uw kantoorprocessen.
  • Volledige web-oplossing op een abonnementsbasis.
  • Een totaaloplossing, zonder gebonden te zijn aan één en dezelfde leverancier. U krijgt dus het beste van beide vakgebieden.
  • Zowel AuditCase als Qics hebben jarenlange ervaring in accountancy en werken al jaren samen.

De praktijk

De klantgegevens die in Qics Milestones getoond worden voor zowel bedrijven als personen komen uit AuditCase. Ook bepaalde facturatiegegevens kunnen in AuditCase al geregistreerd worden, denk hierbij aan het factureren via een andere bedrijf of een specifiek facturatie e-mailadres. In Qics Milestones worden gegevens vervolgens verrijkt. We hebben namelijk de grens getrokken bij specifieke prijsafspraken voor klanten. Dit valt net buiten CRM en hoort qua gegevens echt thuis in Qics.

 

Ook is er een terugweg vanuit Qics Milestones naar AuditCase. Wanneer de facturen verwerkt worden, de laatste stap voor het versturen van de facturen naar de klant, dan worden de boekingsregels opgenomen in het financiële pakket (zoals bijvoorbeeld Exact Online of Twinfield) en zal een PDF van de factuur in het klantdossier in AuditCase terecht komen. Wij weten dan al in welke dossierstructuur deze moet komen en eventueel met welk label. Een mooie manier om het elektronisch klantdossier in AuditCase zo compleet mogelijk te houden.

 

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over efficiëntie die u kunt behalen met AuditCase middels integraties zoals met CaseWare en ValidSign? Bekijk dan ons webinar over digitaal ondertekenen.

 

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Don van Zijtveld, Algemeen Directeur
Werkt inmiddels meer dan 20 jaar aan diverse innovatieve oplossingen voor accountantskantoren, waaronder met name AuditCase, onze CRM, DMS en workflow oplossing voor middelgrote en grote kantoren.
Werkt inmiddels meer dan 20 jaar aan diverse innovatieve oplossingen voor accountantskantoren, waaronder met name AuditCase, onze CRM, DMS en workflow oplossing voor middelgrote en grote kantoren.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden