AuditCase integratie met CaseWare Cloud

Leestijd 2 min
16 December 2021, laatste update 16 december 2021

AuditCase wordt al bij veel kantoren in hun backoffice gebruikt voor CRM, DMS en workflow. Door de vele integraties die AuditCase kent heeft dit voor deze kantoren de nodige voordelen. 

 

In deze blog gaan we dieper in op de voordelen die AuditCase gebruikers hebben in de combinatie met CaseWare Cloud zodat zij hier nog optimaler gebruik van kunnen maken.

 

Synchronisatie CRM gegevens

Vanuit het CRM proberen we ervoor te zorgen dat er voor onze klanten slechts een plek van invoer en het bijhouden van de klantgegevens ontstaat, namelijk AuditCase. Door AuditCase te koppelen aan CaseWare Cloud zullen we realtime klanten (of prospects) doorzetten naar CaseWare Cloud. Wanneer er vervolgens een wijziging in AuditCase plaatsvindt, zal dit ook realtime in CaseWare Cloud gewijzigd worden.

Maar hier houdt het niet op! CaseWare Cloud is in beginsel het samenwerkingsplatform van CaseWare, waar het kantoor gaat samenwerken met de klant. Zo krijgen contactpersonen bij de klant ook toegang tot CaseWare Cloud voor één of meerdere bedrijven. Ook dit initiëren we vanuit AuditCase door het doorzetten van de in het CRM geregistreerde contactpersonen. Dit lijkt logisch, maar kent zeker een aantal technische drempels. We willen natuurlijk niet dat deze contactpersoon bij meerdere bedrijven moet kunnen in het samenwerkingsplatform en hiervoor meerdere inloggegevens ontvangt. Dit gebeurt dan ook niet. Door in AuditCase een relatie te leggen tussen de contactpersonen bij de klanten, zal de klant slechts één keer in hoeven te loggen en dan toch toegang hebben tot alle bedrijven.


Gaat deze contactpersoon weg bij één van de bedrijven? Dan wil je natuurlijk niet dat deze nog toegang heeft tot de gegevens in CaseWare Cloud van dit bedrijf. Ook dit initiëren we vanuit AuditCase door de koppeling van deze contactpersoon naar CaseWare Cloud inactief te maken en de contactpersoon eventueel te verwijderen.

Zo garandeer je up-to-date klantgegevens en toegang voor de juiste personen tot de juiste documenten in CaseWare Cloud, allemaal vanuit de basis het CRM-systeem.

 

Delen van documenten

Daarnaast hebben we het DMS (Data Management System) in AuditCase. Het volledige dossier van de klant kan hier gevonden worden. De wens bestaat om bepaalde documenten uit het klantdossier ook te delen met de klant. Dit gaat middels deze zelfde integratie ook heel eenvoudig. We kunnen een dossierstuk delen met CaseWare Cloud met een of meerdere contactpersonen bij de betreffende klant. Ook kunnen we vanuit AuditCase meteen de notificatie voorbereiden die de klant ontvangt om het gedeelde stuk in het samenwerkingsplatform te kunnen benaderen.

 

Andere documenten uit het klantdossier wil je niet met de klant delen, maar wel gebruiken binnen CaseWare Cloud. Bijvoorbeeld in de SAMENSTEL+, ADV+ of WWFT+ app. Ook dit is mogelijk. Zo kan je bijvoorbeeld de getekende opdrachtbevestiging of het KvK-uittreksel van de klant delen op het platform zodat je deze op kan nemen in één van de dossiers in CaseWare Cloud.

 

Contact 

Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze integratie? Neem dan contact met ons op! 

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp