AuditCase integratie met CaseWare Cloud

Leestijd 2 min
16 December 2021, laatste update 16 december 2021

AuditCase wordt al bij veel kantoren in hun backoffice gebruikt voor CRM, DMS en workflow. Door de vele integraties die AuditCase kent heeft dit voor deze kantoren de nodige voordelen. 

 

In deze blog gaan we dieper in op de voordelen die AuditCase gebruikers hebben in de combinatie met CaseWare Cloud zodat zij hier nog optimaler gebruik van kunnen maken.

 

Synchronisatie CRM gegevens

Vanuit het CRM proberen we ervoor te zorgen dat er voor onze klanten slechts een plek van invoer en het bijhouden van de klantgegevens ontstaat, namelijk AuditCase. Door AuditCase te koppelen aan CaseWare Cloud zullen we realtime klanten (of prospects) doorzetten naar CaseWare Cloud. Wanneer er vervolgens een wijziging in AuditCase plaatsvindt, zal dit ook realtime in CaseWare Cloud gewijzigd worden.

Maar hier houdt het niet op! CaseWare Cloud is in beginsel het samenwerkingsplatform van CaseWare, waar het kantoor gaat samenwerken met de klant. Zo krijgen contactpersonen bij de klant ook toegang tot CaseWare Cloud voor één of meerdere bedrijven. Ook dit initiëren we vanuit AuditCase door het doorzetten van de in het CRM geregistreerde contactpersonen. Dit lijkt logisch, maar kent zeker een aantal technische drempels. We willen natuurlijk niet dat deze contactpersoon bij meerdere bedrijven moet kunnen in het samenwerkingsplatform en hiervoor meerdere inloggegevens ontvangt. Dit gebeurt dan ook niet. Door in AuditCase een relatie te leggen tussen de contactpersonen bij de klanten, zal de klant slechts één keer in hoeven te loggen en dan toch toegang hebben tot alle bedrijven.


Gaat deze contactpersoon weg bij één van de bedrijven? Dan wil je natuurlijk niet dat deze nog toegang heeft tot de gegevens in CaseWare Cloud van dit bedrijf. Ook dit initiëren we vanuit AuditCase door de koppeling van deze contactpersoon naar CaseWare Cloud inactief te maken en de contactpersoon eventueel te verwijderen.

Zo garandeer je up-to-date klantgegevens en toegang voor de juiste personen tot de juiste documenten in CaseWare Cloud, allemaal vanuit de basis het CRM-systeem.

 

Delen van documenten

Daarnaast hebben we het DMS (Data Management System) in AuditCase. Het volledige dossier van de klant kan hier gevonden worden. De wens bestaat om bepaalde documenten uit het klantdossier ook te delen met de klant. Dit gaat middels deze zelfde integratie ook heel eenvoudig. We kunnen een dossierstuk delen met CaseWare Cloud met een of meerdere contactpersonen bij de betreffende klant. Ook kunnen we vanuit AuditCase meteen de notificatie voorbereiden die de klant ontvangt om het gedeelde stuk in het samenwerkingsplatform te kunnen benaderen.

 

Andere documenten uit het klantdossier wil je niet met de klant delen, maar wel gebruiken binnen CaseWare Cloud. Bijvoorbeeld in de SAMENSTEL+, ADV+ of WWFT+ app. Ook dit is mogelijk. Zo kan je bijvoorbeeld de getekende opdrachtbevestiging of het KvK-uittreksel van de klant delen op het platform zodat je deze op kan nemen in één van de dossiers in CaseWare Cloud.

 

Contact 

Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze integratie? Neem dan contact met ons op! 

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp

Versie 1.0.7. van de AuditCase app staat in het teken van het waarborgen van de veiligheid van je data.

AuditCase app versie 1.0.7 nu beschikbaar voor IOS en Android

Met de nieuwe mobiele versie van AuditCase heeft iedere gebruiker binnen enkele seconden waar, wanneer en met welk apparaat dan ook, de vaste gegevens van de klant, het telefoonnummer van contactpersonen of een specifiek dossierstuk bij de hand.

Lees verder
CaseWare zet eerste stappen met CaseWare Analytics.AI

CaseWare zet eerste stappen met Analytics.AI

Data-explosie? In het jaar 2000 was maar een kwart van onze data digitaal opgeslagen, de rest lag vast in de vorm van boeken, kranten, videotapes, fotoalbums etc. In 2007 was nog slechts 6% analoog opgeslagen en ik vermoed dat dit nu nog maar zo’n 1% is. 

 

Lees verder
WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

WWFT+ voor het in kaart brengen van klantrisico's

Veel kantoren worstelen met een goede en tegelijkertijd efficiënte registratie van het Wwft cliëntenonderzoek. Met de voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving wordt er een beroep gedaan op de medewerkers van het kantoor alert te zijn op deze wijzigingen in plaats van bezig te zijn met de risico’s in kaart te brengen. Hierdoor kunnen klantrisico’s niet of verkeerd worden ingeschat en kan je achteraf in de problemen komen.

Lees verder
Daniel Aardoom vertelt over het onderzoek naar het inzetten van NFC technologie bij AuditCase

Digitale identificatie: toekomstmuziek of realiteit?

Een kopie van een ID-kaart of paspoort opvragen. Mag dat wel als accountant? En mag je de kopie vervolgens opslaan? Zo ja, hoelang dan? Het is een actueel onderwerp, helemaal in tijden dat we veel op afstand werken. Wij gaan niet op de stoel van de wetgever zitten, maar wat als het makkelijker kan?  

 

Lees verder
Geen berichten gevonden