AuditCase breidt de integratie met ValidSign uit

Leestijd 1 min
01 November 2021, laatste update 01 november 2021

In AuditCase zijn een aantal toevoegingen gedaan aan de integratie met ValidSign. Vanaf versie 15.4 kunnen al onze gebruikers hier gebruik van maken.  

 

De toegevoegde functionaliteiten zijn een uitbreiding op de eerdere integratie, waarbij het al mogelijk was om:  

  • Het aanwijzen van vier ondertekenaars; 
  • Het in volgorde ondertekenen van een document; 
  • Het tekenen met een beroepscertificaat;
  • Aan-/uitzetten van SMS-authenticatie; 
  • Het automatisch delen van het getekende stuk met de klant via CaseWare Cloud. 

Uitbreiding ondertekenaars 

Op verzoek van onze klanten hebben we het totaal aantal ondertekenaars van een document uitgebreid. In eerste instantie was dit er minimaal één en maximaal vier. Het maximum is uitgebreid naar tien ondertekenaars. Er zijn namelijk de nodige kantoren die intern stukken al door twee personen laten ondertekenen, waardoor het voor sommige documenten niet handig is dat je dan nog maar twee ondertekenvelden voor de klant overhoudt.  

 

Daarnaast zijn er documenten als bijvoorbeeld de Notulen AVA, die onze klanten veelal rechtstreeks vanuit CaseWare doorzetten naar AuditCase, waarin meer dan vier handtekeningen nodig zijn. Deze uitbreiding maakt dit dus mogelijk.  

 

Meegeven vervaldatum 

Daarnaast wil je als gebruiker van deze integratie beter grip houden op de voortgang van de diverse ondertekeningen. Hier hebben we een eerste stap in gezet doordat wij nu met het insturen van een document aan kunnen geven wat de vervaldatum is op het document. Hierdoor krijg je in het ValidSign dashboard een handig overzicht over alle documenten die binnenkort gaan vervallen zodat je hier herinneringen naar kan sturen richting de ondertekenaars.  

 

Automatische taken 

Het meegeven van de vervaldatum raakt ook meteen het systeem van de automatische taken in AuditCase. Een van de gebeurtenissen binnen AuditCase die ervoor kan zorgen dat er automatisch taken ontstaan is het wijzigen van een status binnen ValidSign van een transactie. Zo kan je automatisch een taak krijgen wanneer een transactie de status voltooid, geweigerd of verlopen heeft. We richten het dan ook zo in dat we per type document een andere taak kunnen starten. Dus na het verlopen van de opdrachtbevestiging of voltooien van de ondertekening van de definitieve jaarrekening kunnen we andere taken starten om de vervolgstappen in het proces te waarborgen.  

 

Contact 

Wil je meer weten over onze ValidSign integratie, neem dan contact met ons op! 

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp