3 Tips voor het werken met de klantaanvraagprocedure

Leestijd 1 min
08 October 2020, laatste update 08 oktober 2020

Combineer de klantaanvraagprocedure binnen AuditCase met andere functionaliteiten en integraties om de procedure zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Hierbij een drietal tips om dit te bewerkstelligen:

 

  1. Maak gebruik voor het aanmaken van klanten en het opvragen van KvK-uittreksels van de Company.info integratie. De gegevens worden snel en correct op de klantkaart ingevuld.
  2. Maak in AuditCase een Word-sjabloon voor de klantacceptatie. Er wordt gewerkt middels een standaard vragenlijst die altijd actueel is.
  3. Gebruik ook voor de opdrachtbevestiging een sjabloon binnen AuditCase en laat deze direct digitaal ondertekenen door de klant via de ValidSign integratie. Dit levert veel tijdswinst op!

Mocht u vragen hebben over deze procedure en op welke manier dit het beste toe te passen is binnen uw organisatie, laat het ons dan weten!

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Specialist
Daniël is twee jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Naast de commerciële trajecten verricht hij ook veel consultancy werkzaamheden bij bestaande klanten en tijdens implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is twee jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Naast de commerciële trajecten verricht hij ook veel consultancy werkzaamheden bij bestaande klanten en tijdens implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp