3 Tips voor het werken met de klantaanvraagprocedure

Leestijd 1 min
08 October 2020, laatste update 08 oktober 2020

Combineer de klantaanvraagprocedure binnen AuditCase met andere functionaliteiten en integraties om de procedure zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Hierbij een drietal tips om dit te bewerkstelligen:

 

  1. Maak gebruik voor het aanmaken van klanten en het opvragen van KvK-uittreksels van de Company.info integratie. De gegevens worden snel en correct op de klantkaart ingevuld.
  2. Maak in AuditCase een Word-sjabloon voor de klantacceptatie. Er wordt gewerkt middels een standaard vragenlijst die altijd actueel is.
  3. Gebruik ook voor de opdrachtbevestiging een sjabloon binnen AuditCase en laat deze direct digitaal ondertekenen door de klant via de ValidSign integratie. Dit levert veel tijdswinst op!

Mocht u vragen hebben over deze procedure en op welke manier dit het beste toe te passen is binnen uw organisatie, laat het ons dan weten!

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Owner
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is drie jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Gestart met commerciële werkzaamheden en na Product Specialist bij AuditCase te zijn geweest is hij nu Product Owner AuditCase. Naast commerciële trajecten begeleidt hij ook implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp

Nieuw en uniek! Controleopdrachten vanuit de cloud met AUDIT+

Nieuw en uniek! Controleopdrachten vanuit de cloud met AUDIT+

Weer hebben we goed nieuws, want we voegen een nieuw onderdeel toe aan onze steeds verder uitbreidende catalogus van cloud-oplossingen. Als eerste in Nederland geven we accountancykantoren nu een uniek middel in handen om controleopdrachten effectiever en risicogedreven uit te voeren. Want controleren vanuit de cloud met AUDIT+ heeft nogal wat voordelen. 

Lees verder
Daniel vertelt over digitale identificatie in combinatie met AuditCase

Digitale identificatie voor klanten van AuditCase

Niet lang geleden spraken we nog over ‘toekomstmuziek’, waar het nu voor AuditCase klanten werkelijkheid is: digitale identificatie. In de afgelopen maanden hebben we mooie stappen kunnen maken in ons onderzoek en hebben we een goede partner gevonden. Vanaf AuditCase versie 17.3 is het namelijk mogelijk om personen zich digitaal te laten identificeren via een integratie met onze partner ReadID

Lees verder

Wwft risicobeheersing met KLANT+

Een goede, doordachte Wwft-registratie van alle klanten is een belangrijk onderdeel van een goed risicobeheer van en met je klanten. Maar er is meer dat gedaan kan en moet worden bij het accepteren van een klant, een nieuwe opdracht of het continueren van een eerdere opdracht. Daarom is onze app WWFT+ verder uitgebreid naar KLANT+.

Lees verder
Succesformule Caseware Cloud uitgebreid!

Succesformule Caseware Cloud uitgebreid!

Na de release van de jaarrekening middelgroot in cloud kondigen we de volgende ontwikkelingen aan: KLANT+ en MONITOR+. Hiermee zetten we de volgende stap in de cloud waarbij alle stappen in het werkproces van een accountant worden gefaciliteerd. Ook zetten we in op de release van VPB+, een cloudoplossing voor de VPB-aangifte, en AUDIT+, een cloudoplossing voor de controlepraktijk.

Lees verder
Geen berichten gevonden