3 tips om effiënter te werken met AuditCase in Coronatijd

Leestijd 2 min
08 October 2020, laatste update 22 oktober 2020

Het is voor ons allen een bijzondere periode. Wij werken momenteel allemaal vanuit huis en omdat we met cloudsoftware werken kan dit natuurlijk ook prima.

 Toch moeten we tijdens deze periode de nodige afspraken bijstellen en onderling afstemmen, want de wereld om ons heen is in beweging en dat vraagt om flexibiliteit.

In deze blog daarom drie tips om nog efficiënter te werken in tijden van het coronavirus met behulp van AuditCase.
Drie tips:

  1. Gebruik de koppeling met Company.info en zie welke bedrijven recht hebben op een tegemoetkoming.
  2. Vul de sjabloonbibliotheek aan met standaarden waardoor u snel en efficiënt data kunt hergebruiken.
  3. Werk met labels, zodat u later altijd met één druk op de knop eenvoudig kunt terugkijken.

Overzicht SBI-codes

In AuditCase worden uiteraard de SBI-codes van de klanten opgehaald door middel van onze koppeling met Company.info. Inzake de Tegemoetkoming schade COVID-19 (TOGS) is er een lijst met SBI-codes vrijgegeven voor bedrijven die hier recht op hebben. De volledige lijst met SBI-codes is eenvoudig te exporteren vanuit AuditCase. Het kan echter zijn dat deze niet bij alle klanten gevuld is. Wanneer het KvK-nummer wel gevuld is en er gebruik gemaakt wordt van de integratie met Company.info kunnen we deze data voor u in één keer aan laten vullen en waar nodig wijzigen zodat deze lijst zo up-to-date mogelijk is.

 

Aanvullen van de sjablonenbibliotheek

Voor bijvoorbeeld het aanvragen van “bijzonder uitstel van betaling” kunt u snel een sjabloon toevoegen aan AuditCase, zodat deze brief snel en efficiënt voor desbetreffende klanten opgesteld en verzonden kan worden. Ook het toevoegen van meerdere sjablonen kan snel en eenvoudig voor brieven die vaak in deze periode verzonden moeten worden zoals een verlaging van de voorlopige aanslag of andere regelingen. Kijk bij de vastlegging dan ook meteen naar de tip hieronder:

 

Labels 'Corona'

Om nu, maar ook in de toekomst, snel overzicht te krijgen wat er allemaal voor klanten gebeurd is kan het label ‘Corona’ toegevoegd worden aan AuditCase. Deze labels kunnen bijvoorbeeld als standaard labels ingesteld worden bij bovenstaande sjablonen.

Deze labels kunt u ook gebruiken op taken welke u aanmaakt voor klanten waarvoor u werkzaamheden met betrekking tot Corona uitvoert. Ook wanneer deze taken onderdeel worden van het elektronisch klantdossier zijn deze snel en eenvoudig terug te vinden.

Daarnaast is het ook handig af te spreken alle inkomende- en uitgaande correspondentie betreffende dit onderwerp ditzelfde label mee te geven. Zo kunt u later snel weer de juiste stukken terugvinden.

Voor de klanten die werken met de Mailchimp integratie kunnen we als correspondentiegroep ook ‘Corona’ toevoegen. In de integratie met Mailchimp wordt dit dan als label meegezonden naar Mailchimp zodat u hier snel en eenvoudig de personen kunt aanschrijven die deze correspondentiegroep hebben gekregen.

 

Hulp nodig?

We helpen u graag, ook in tijden van crisis. Schroom dus niet uw vragen bij onze supportdesk neer te leggen! We denken graag met u mee over een passende oplossing!

Vond je dit artikel interessant?

Ontvang de nieuwste blogs, informatie over trainingen en het laatste nieuws in je mailbox.

Deel artikel
Daniël Aardoom, Product Specialist
Daniël is twee jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Naast de commerciële trajecten verricht hij ook veel consultancy werkzaamheden bij bestaande klanten en tijdens implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
Daniël is twee jaar werkzaam bij CaseWare Nederland. Naast de commerciële trajecten verricht hij ook veel consultancy werkzaamheden bij bestaande klanten en tijdens implementatietrajecten bij nieuwe klanten.

Meer over dit onderwerp