Veel van onze klanten werken met de koppeling tussen AuditCase en Qics Milestones. AuditCase voor CRM, Document Management en workflow. Qics Milestones voor plannen, urenregistratie en factureren. Een combinatie die perfect op elkaar aansluit.
Met behulp van de koppeling zetten wij vastgelegde klantgegevens, van zowel bedrijven als personen, realtime door naar Qics Milestones. Hierdoor ervaart u diverse voordelen, zoals:
De klantgegevens die in Qics Milestones getoond worden voor zowel bedrijven als personen komen uit AuditCase. Ook bepaalde facturatiegegevens kunnen in AuditCase al geregistreerd worden, denk hierbij aan het factureren via een andere bedrijf of een specifiek facturatie e-mailadres. In Qics Milestones worden gegevens vervolgens verrijkt. We hebben namelijk de grens getrokken bij specifieke prijsafspraken voor klanten. Dit valt net buiten CRM en hoort qua gegevens echt thuis in Qics.
Ook is er een terugweg vanuit Qics Milestones naar AuditCase. Wanneer de facturen verwerkt worden, de laatste stap voor het versturen van de facturen naar de klant, dan worden de boekingsregels opgenomen in het financiële pakket (zoals bijvoorbeeld Exact Online of Twinfield) en zal een pdf van de factuur in het klantdossier in AuditCase terecht komen. Wij weten dan al in welke dossierstructuur deze moet komen en eventueel met welk label. Een mooie manier om het elektronisch klantdossier in AuditCase zo compleet mogelijk te houden.
Wilt u meer weten over efficiëntie die u kunt behalen met AuditCase middels integraties zoals met CaseWare en ValidSign? Bekijk dan ons webinar over digitaal ondertekenen.
Blijf op de hoogte van CaseWare
Neem vrijblijvend een CaseWare-ID of log in.