Je kunt kiezen voor tools die nét niet aansluiten. Je kunt ook kiezen voor een CRM- en DMS-oplossing die kant en klaar is ingericht op de wensen en behoeften van de accountant.
De tijd dat je ontelbare tools gebruikte om de gegevens van je klanten te beheren laat je achter je. AuditCase centraliseert en integreert alles in één veilige omgeving.
Middels koppelingen en integraties is AuditCase de centrale plek voor het registreren van betrouwbare klantdata en het vormgeven van het volledige elektronische klantdossier.
Welke informatie heb je van je klanten en wat ontbreekt er nog? Je ziet het in één oogopslag.
Wat jij en je klant van elkaar moeten weten, zien beide partijen terug op één centrale plaats.
De gegevens die je voor je hebt zijn altijd actueel en wijzigingen voor je direct door.
Werkprogramma's zorgen ervoor dat je niets vergeet en werkzaamheden eenduidig worden uitgevoerd.
Waarom zou je werk dat je altijd volgens de zelfde stappen uitvoert niet automatisch laten verlopen?
Een eenvoudige digitale handtekening heb je zo gezet, wat een stuk efficiënter werkt.
AuditCase is gekoppeld met hét cloudplatform van de toekomst, zodat al je data altijd beschikbaar zijn.
De intuïtieve en overbekende software van Microsoft zorgt ervoor dat jij soepel aan de slag gaat.
In Nederland maken meer dan 4.000 gebruikers dagelijks gebruik van AuditCase
Ben jij klaar om een stuk efficiënter aan het werk te gaan en heel veel tijd over te houden? Vraag een adviesgesprek aan met onze Product Owner Daniël en ervaar het verschil.
Adviesgesprek aanvragen