AuditCase

AuditCase

Je kunt kiezen voor tools die nét niet aansluiten. Je kunt ook kiezen voor een CRM- en DMS-oplossing die kant en klaar is ingericht op de wensen en behoeften van de accountant. 

Adviesgesprek aanvragen
CaseWare AuditCase

Eén plek voor je klantinformatie en -contact

De tijd dat je ontelbare tools gebruikte om de gegevens van je klanten te beheren laat je achter je. AuditCase centraliseert en integreert alles in één veilige omgeving.

AuditCase App
Neem afscheid van fysieke documentatie

360º-klantbeeld

De tijd dat je complete servers en mappen af moest zoeken naar relevante klantgegevens laat je achter je. Alle informatie en onderlinge verbanden over elke specifieke klant vind je overzichtelijk geordend terug op één plek – altijd volgens de geldende wet- en regelgeving.

Documentmanagement

Bestanden met verschillende extensies sla je eenvoudig en geautoriseerd op in digitale klantdossiers, eventueel voorzien van je huisstijl en toegankelijk voor alle belanghebbenden. Je neemt afscheid van fysieke documentatie en stroomlijnt je interne datastructuren.
https://www.caseware.nl/hubfs/Daniel%20Aardoom.png
Uit onderzoek van IBM is gebleken dat 63% van de bedrijfsleiders de communicatie en samenwerkingsverbanden willen verbeteren om zo de zakelijke waarde met hun klanten te verbeteren. 71% ziet dat de communicatie steeds meer naar een sociale en digitale manier van samenwerking toewerkt.
Daniel, Product Owner AuditCase
AuditCase App
Beschikbaar als app voor iOS en Android

Gestandaardiseerd samenwerken

Iedereen binnen je organisatie heeft altijd actuele informatie voor zich. Elke wijziging wordt automatisch centraal doorgevoerd en het ondertekenen van documenten gebeurt digitaal. Ondertussen blijven alle data volledig, veilig en efficiënt beschikbaar.

Geïntegreerde tool

Alles wat je aan informatie over je klant wilt opslaan, voer je op één plek in. AuditCase synchroniseert met CaseWare Cloud en andere gekoppelde softwarepakketten. Ook met de KvK bestaat een koppeling voor automatische updates. Zo is het een integrale schakel in je klantcontact, interne processen en externe verantwoording.

Meer weten over AuditCase? Maak een adviesafspraak met een van onze consultants.
Plan een afspraak

AuditCase koppelingen en integraties

Middels koppelingen en integraties is AuditCase de centrale plek voor het registreren van betrouwbare klantdata en het vormgeven van het volledige elektronische klantdossier.

AuditCase koppelingen en integraties

De voordelen van AuditCase

Inzicht in klantgegevens

Welke informatie heb je van je klanten en wat ontbreekt er nog? Je ziet het in één oogopslag.

Alle relevante klantdocumenten op één plek

Wat jij en je klant van elkaar moeten weten, zien beide partijen terug op één centrale plaats.

Data altijd up-to-date in gekoppelde applicaties

De gegevens die je voor je hebt zijn altijd actueel en wijzigingen voor je direct door.

Gestructureerd werken met workflows

Werkprogramma's zorgen ervoor dat je niets vergeet en werkzaamheden eenduidig worden uitgevoerd.

Geautomatiseerde taken

Waarom zou je werk dat je altijd volgens de zelfde stappen uitvoert niet automatisch laten verlopen?

Digitaal ondertekenen

Een eenvoudige digitale handtekening heb je zo gezet, wat een stuk efficiënter werkt.

Geïntegreerd met CaseWare Cloud

AuditCase is gekoppeld met hét cloudplatform van de toekomst, zodat al je data altijd beschikbaar zijn.

Gekoppeld met Microsoft Office 365

De intuïtieve en overbekende software van Microsoft zorgt ervoor dat jij soepel aan de slag gaat.

Beschikbaar als app voor iOS en Android

Waar je ook en bent en welk device je ook bij je hebt, AuditCase is altijd binnen handbereik. Bekijk de app voor iOS en Android.

In Nederland maken meer dan 4.000 gebruikers dagelijks gebruik van AuditCase

Advies op maat

Ben jij klaar om een stuk efficiënter aan het werk te gaan en heel veel tijd over te houden? Vraag een adviesgesprek aan met onze Product Owner Daniël en ervaar het verschil.

Adviesgesprek aanvragen
Daniel