Samenstel Professional

De training richt zich op de Accountant, Controleleider, Teamleider en Assistent Accountant.

Direct inschrijven

Tijdens deze training leert u het gehele samenstelproces praktisch uit te voeren. Aan het eind demonstreert u uw vaardigheden door de juiste “course of actions” en werkt u effectief met het dashboard en het dossieroverzicht.

De volgende onderwerpen komen aan bod: 

  • Opzetten dossier (voorloopvragen, materialiteit en documentenbeheer);
  • 3-lagen-structuur;
  • Workflow – Dashboard;
  • Checklisten en werkprogramma’s;
  • Werken vanuit de materialiteit;
  • Samenstelteam;
  • Toevoegen van nieuwe documenten aan het dossier en het bewaken hiervan;
  • Aantekeningen aanmaken en afwerken;
  • Aanpassen werkprogramma’s;
  • Memo’s;
  • Afronding opdracht;
  • Minimumdossier;
  • Leadsheets controleren, aanmaken, veranderen naar behoefte;
  • Voortgang;
  • Selectie tonen (nog niet) afgetekende documenten (filteren);
  • Selectie tonen documenten al dan niet meenemen tijdens jaarovergang (filteren);
  • Jaarovergang, afronding dossier;
  • Reviewen.
Details
Doelgroep: Accountants en Assistenten
Duur: 1 dag
Kosten: € 400
PE-uren: 6
Lunch Inbegrepen
Data en beschikbaarheid
Datum Plekken
donderdag 27 juni 14
woensdag 17 juli 14
donderdag 29 augustus 14
Direct inschrijven
Locatie
Learning Center CaseWare Nederland
Amersfoortseweg 15F
7313 AB Apeldoorn
Start:09:30 uur
Eind:16:30 uur
cwid inloggen Log in met je CaseWare ID om je gegevens automatisch in te laten vullen

Schrijf je in voor deze training












  Ja, ik ontvang graag de PE-uren van deze training.
 RA   AA   RB


Ja, maak een CaseWare ID aan voor mij   Wat houdt dit in?

Blijf op de hoogte van CaseWare
Neem vrijblijvend een CaseWare-ID of log in.