Office Connector

De CaseWare Connector Office is een applicatie om Microsoft Excel- en Worddocumenten te koppelen aan het elektronisch klantendossier in CaseWare Working Papers. Met deze koppeling is het mogelijk overzichten direct vanuit het CaseWaredossier te genereren. Door de dynamische werking passen de cijfers en andere klantgegevens zich automatisch aan aan de (veranderde) data in het CaseWare Working Papers dossier. Met behulp van CaseWare Connector Office kunnen er documenten van zowel Microsoft Excel als Word worden samengesteld met informatie automatisch verkregen uit de CaseWare/CaseViewdatabase die niet direct in de rapportagemodellen kunnen worden opgebouwd.

Direct inschrijven

Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Installatie (vereisten) Office Connector;
  • Gebruik van de DDE (Dynamic Data Exchange);
  • Gebruik van UDF (User Defined Function);
  • Gebruik van de mappingen, rekeningnummers en groupings in opzet;
  • Doucumentkoppelingen (mogelijkheden);
  • Vinken in Excel en Word;
  • Extra tools;
  • Werken in jaren en entiteiten;
  • Periode cijfers;
  • Gebruik van opties;
  • Opzet van een voorbeeld – Excel;
  • Opzet van een voorbeeld – Word;
  • Overzichten maken.
Details
Doelgroep: Accountants, Assistenten en
Financial professionals
Duur: 1 dag
Kosten: € 300
PE-uren: 6
Data en beschikbaarheid
Datum Plekken
donderdag 06 september 0
donderdag 18 oktober 7
dinsdag 27 november 10
Direct inschrijven
Locatie
Learning Center CaseWare Nederland
Amersfoortseweg 15F
7313 AB Apeldoorn
Start:09:30 uur
Eind:16:30 uur
cwid inloggen Log in met je CaseWare ID om je gegevens automatisch in te laten vullen

Schrijf je in voor deze training












Ja, maak een CaseWare ID aan voor mij   Wat houdt dit in?

CaseWare - Stel een vraag