Office Connector Professional

De Office Connector is een applicatie om Microsoft Excel- en Worddocumenten te koppelen aan het elektronisch klantendossier in Working Papers. 

Direct inschrijven

Met deze koppeling is het mogelijk overzichten direct vanuit het CaseWaredossier te genereren. Door de dynamische werking passen de cijfers en andere klantgegevens zich automatisch aan aan de (veranderde) data in het Working Papers dossier. Met behulp van Office Connector kunnen er documenten van zowel Excel als Word worden samengesteld met automatisch verkregen informatie uit de CaseWare- en/of CaseViewdatabase die niet direct in de rapportagemodellen kunnen worden opgebouwd.

In één dag:

  • Leert u de mogelijkheden van deze efficiënte invoegtoepassing;
  • Leert u werken met kengetallen;
  • Leert u werken met periodecijfers, prognoses en budgetten;
  • Kunt u eigen overzichten maken. 

 

Details
Doelgroep: Accountants, Assistenten en
Financial professionals
Duur: 1 dag
Kosten: € 400
PE-uren: 6
Data en beschikbaarheid
Datum Plekken
dinsdag 12 november 8
dinsdag 10 december 14
Direct inschrijven
Locatie
Learning Center CaseWare Nederland
Amersfoortseweg 15F
7313 AB Apeldoorn
Start:09:30 uur
Eind:16:30 uur
cwid inloggen Log in met je CaseWare ID om je gegevens automatisch in te laten vullen

Schrijf je in voor deze training












  Ja, ik ontvang graag de PE-uren van deze training.
 RA   AA   RB


Ja, maak een CaseWare ID aan voor mij   Wat houdt dit in?

Blijf op de hoogte van CaseWare
Neem vrijblijvend een CaseWare-ID of log in.